Bidding ve vyhledávačích zboží tajemství zbavený

Za tajemným slovem bidding se neskrývá nic jiného než stanovení ceny za proklik, pouhým kliknutím na konkrétní zboží můžete na srovnávačích vydělat i prodělat. Pokud chcete vydělávat, hodí se o stanovování ceny za prokliky přemýšlet. Projdeme různé biddingové strategie z praxe včetně biddingových automatů. Řekneme si, kdy a pro koho je která strategie vhodná. Co samotnému biddingu předchází a na co si dát pozor, aby se vám dařilo plnit vaše cíle (a nemusí to být jen vyšší obrat). Principy a strategie jsou použitelné jak pro Heureku, Zboží.cz, tak i pro další vyhledávače zboží. Vítáni jsou všichni, které inzerce na zbožácích nebo přímo bidding láká a zajímá.

Přednášející

Jiří Guňka

Jiří Guňka

Moje zkušenosti vychází z 3,5 leté praxe konzultanta v agentuře Besteto s velkým zaměřením na vyhledávače zboží. Aktuálně jsem součástí týmu Reglenda v roli product ownera pro aplikace, které vyvíjíme - jako je biddingový automat Bidding Fox nebo nástroj pro image marketing - Feed Image Editor.

Hlasování ukončeno